Reklamácia tovaru

Aj napriek tomu, že robíme všetko pre to, aby v našej ponuke bol len kvalitný a spoľahlivý tovar, môže sa čas od času stať, že produkt vykáže vadu. Práve v tomto prípade sme tu pre vás, aby sme priebeh celej reklamácie urýchlili a spríjemnili. Najprv sa prosím presvedčte, či je tovar naozaj chybný - Môže ísť napríklad len o chýbajúce batérie, nevhodné zostavenie a pod.

Podanie reklamácie

  • Do nižšie uvedeného formulára vyplňte, prosím, všetky informácie vrátane detailného popisu vady tovaru.
  • V prípade, že je vada viditeľná, priložte tiež fotografie – ich priložením výrazne urýchlite proces reklamácie.
  • Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o jej stave a riešení. Tovar bez nášho vyzvania prosím nikam neposielajte.
 
 

Pár základných informácií:

  • spotrebiteľ má štandardne na svoj tovar záruku 24 mesiacov;
  • maximálna doba na vybavenie reklamácie činí 30 dní;
  • tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu;
  • zásielku nezasielajte na dobierku.

V prípade záujmu nájdete viac informácií v Reklamačnom poriadku spoločnosti. K stiahnutiu

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné