Reklamácia tovaru

Aj napriek tomu, že robíme všetko pre to, aby v našej ponuke bol len kvalitný a spoľahlivý tovar, môže sa čas od času stať, že produkt vykáže vadu. Práve v tomto prípade sme tu pre vás, aby sme priebeh celej reklamácie urýchlili a spríjemnili. Najprv sa prosím presvedčte, či je tovar naozaj chybný - Môže ísť napríklad len o chýbajúce batérie, nevhodné zostavenie a pod.

Podanie reklamácie

  • Do nižšie uvedeného formulára vyplňte, prosím, všetky informácie vrátane detailného popisu vady tovaru.
  • V prípade, že je vada viditeľná, priložte tiež fotografie – ich priložením výrazne urýchlite proces reklamácie.
  • Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o jej stave a riešení. Tovar bez nášho vyzvania prosím nikam neposielajte.
 
 

Pár základných informácií:

  • spotrebiteľ má štandardne na svoj tovar záruku 24 mesiacov;
  • maximálna doba na vybavenie reklamácie činí 30 dní;
  • tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu;
  • zásielku nezasielajte na dobierku.

V prípade záujmu nájdete viac informácií v Reklamačnom poriadku spoločnosti. K stiahnutiu