Reklamácia tovaru

Aj napriek tomu, že robíme všetko pre to, aby v našej ponuke bol len kvalitný a spoľahlivý tovar, môže sa čas od času stať, že produkt vykáže vadu. Práve v tomto prípade sme tu pre vás, aby sme priebeh celej reklamácie urýchlili a spríjemnili. Najprv sa prosím presvedčte, či je tovar naozaj chybný - Môže ísť napríklad len o chýbajúce batérie, nevhodné zostavenie a pod.

Podanie reklamácie

  • Do nižšie uvedeného formulára vyplňte, prosím, všetky informácie vrátane detailného popisu vady tovaru.
  • V prípade, že je vada viditeľná, priložte tiež fotografie – ich priložením výrazne urýchlite proces reklamácie.
  • Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o jej stave a riešení. Tovar bez nášho vyzvania prosím nikam neposielajte.
 
 

Pár základných informácií:

  • spotrebiteľ má štandardne na svoj tovar záruku 24 mesiacov;
  • maximálna doba na vybavenie reklamácie činí 30 dní;
  • tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu;
  • zásielku nezasielajte na dobierku.

V prípade záujmu nájdete viac informácií v Reklamačnom poriadku spoločnosti. K stiahnutiu

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie